Algemene voorwaarden

artic studio

Artikel 1: Definities
  • Derde(n): Personen die niet bij de Overeenkomst betrokken zijn.
  • Opdrachtgever: Degene die door ondertekening van een Overeenkomst of anderszins de geldigheid van deze algemene voorwaarden heeft aanvaard.
  • Overeenkomst: Iedere wilsovereenstemming tussen Artic studio Arnhem en Opdrachtgever gericht op het leveren van marketingdiensten.
  • Onderhoudscontract: Een verbintenis waarbij Artic studio Arnhem zich verplicht om de ontwikkelde website te onderhouden.
  • Partijen: Opdrachtgever en Artic studio Arnhem gezamenlijk.
  • Schriftelijk(e): Per e-mail, per fax, per post of via een fysiek document.

Artikel 2: Identiteit
  • Naam bedrijf: Artic studio Arnhem
  • Straatnaam en nummer: Radiopad 13
  • Postcode en vestigingsplaats: 6816 TS Arnhem
  • KvK nummer: 83252606

Artikel 3: Algemene bepalingen
  • Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Artic studio Arnhem en op elke tot stand gekomen Overeenkomst tussen Artic studio Arnhem en Opdrachtgever.
  • Voordat de Overeenkomst wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de Opdrachtgever beschikbaar gesteld.
  • Afwijkingen of aanvullingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.

Artikel 4: Aanbod
  • Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
  • Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten.

Artikel 5: Offerte
  • Indien in de offerte geen aanvaardingstermijn is gesteld, vervalt de offerte na 14 kalenderdagen. 
  • Artic studio kan niet aan haar offerte worden gehouden indien de klant redelijkerwijs kon begrijpen dat de offerte, of een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevat.
  • Offertes gelden niet automatisch voor vervolgopdrachten.

Artikel 6: De Overeenkomst
  • De Overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de Opdrachtgever van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
  • Deze algemene voorwaarden zijn ook van toepassing op toekomstige aanvullende en/of vervolgopdrachten.

Artikel 7: Uitvoering
  • Opdrachtgever zal alle gegevens waarvan Artic studio Arnhem aangeeft dat deze voor het uitvoeren van zijn werkzaamheden noodzakelijk zijn, tijdig aan Artic studio Arnhem verstrekken.

Artikel 8: Annulering en opzegging
  • Beëindiging van een Overeenkomst voor onbepaalde tijd geschiedt schriftelijk en met inachtneming van een opzeggingstermijn van minimaal 1 maand.
  • Bij annulering of opzegging is opdrachtnemer niet gehouden tot restitutie van het door opdrachtgever betaalde bedrag en is opdrachtgever gehouden de (nog eventueel) verschuldigde betaling(stermijnen) te voldoen. 

Artikel 9: Aansprakelijkheid
  • Artic studio is niet aansprakelijk voor indirecte schade.
  • Onder directe schade wordt verstaan redelijke kosten die Opdrachtgever zou moeten maken om de prestatie van Artic studio aan de Overeenkomst te laten beantwoorden.

Artikel 10: Overmacht
  • Een tekortkoming van Artic studio in de nakoming van enige verplichting jegens Opdrachtgever kan niet aan Artic studio worden toegerekend in geval van overmacht.

Artikel 11: Honorarium
  • Alle bedragen zijn in euro’s en exclusief omzetbelasting en andere heffingen welke van overheidswege worden opgelegd, tenzij anders overeengekomen.

Artikel 12: Betaling en facturering
  • De door de Opdrachtgever verschuldigde bedragen dienen te worden voldaan binnen 14 dagen na factuurdatum.
  • De eerste deel factuur moet altijd betaald worden voordat de werkzaamheden starten.
  • Het tweede gedeelte moet betaald worden voor de oplevering (LIVE gang van de website of het aanleveren van de bestanden bij webdesign en grafisch design).

Artikel 13: Klachten
  • De Opdrachtgever is verplicht het geleverde direct bij het in ontvangst nemen te controleren. Alle klachten ten aanzien van de verrichte werkzaamheden of geleverde diensten moeten direct na ontdekking - doch uiterlijk binnen 3 maanden na uitvoering van de dienst - schriftelijk worden gemeld.

Aanvullingen per dienst

Aanvulling 1: Webdesign
  • Betaling: 50% vooruit, 50% bij oplevering.
  • Tussentijds recht op 2 revisies.
  • Na het aanleveren van de website en grafisch design is er recht op 1 revisieronde.
  • Voor websiteonderhoud kan een los onderhoudscontract worden afgesloten of per uur worden betaald à €75 ex. btw per uur.

Aanvulling 2: Branding en Grafisch Design
  • Na het aanleveren van het ontwerp is er recht op 1 revisieronde.
  • Extra revisierondes gaan op basis van ons uurtarief a €75 ex. btw per uur.

Aanvulling 3: Advertising
  • Wij werken met een maandabonnement dat maandelijks opzegbaar is, mits 14 dagen voor de start van de nieuwe maand per e-mail opgezegd.
  • Indien anders overeengekomen, gelden afwijkende opzegtermijnen.
  • Wij hanteren een maand van 4 weken, waarvan 1 week voorbereiding en 3 weken LIVE-gang advertentie.
  • Als een klant de content te laat aanlevert, gaat dit ten koste van de 3 weken advertentietijd.
  • Als een klant niet betaalt, worden onze werkzaamheden on hold gezet. Dit gaat wel ten koste van de adverteertijd bij het adverteren.

Artikel 13: Intellectueel Eigendom
  • Onze werkwijze, modellen en strategieën mogen niet gebruikt worden voor eigen exploitatie door de klant.

"Laten we er samen voor zorgen dat je doelgroep gegarandeerd niet meer om jou heen kan!."

Vergaderlocatie

Advertising

WEBDESIGN

Branding

Home

ABOUT US

Contact